czwartek, 2 stycznia 2014

KUCHNIA IDEALNA

Długo szukałam idealnej kuchni dla Gabrysi, takiej która spełniałaby jej oczekiwania  ( pod względem funkcjonalności) i jednocześnie moje wymogi ( głównie estetyczne i logistyczne). 
Nie mogę powiedzieć, że nie było z czego wybierać! Kuchenek drewnianych, które w zasadzie tylko brałam pod uwagę jest cała masa...jedynym zastrzeżeniem jest ich wielkość i cena! Znalazłam kilka mniejszych, wizualnie do zaakceptowania, ale ciągle nie było to "TO".
Po prześwietleniu dziesiątek internetowych sklepów z zabawkami natknęłam się w końcu na lawendowykredens
i Panią Agnieszkę, która oddała moją wizję kuchni idealnej!





Kuchnia Gabrysi ze względu na ograniczenia przestrzenne uległa drobnym modyfikacjom, ale to w niej podoba mi się najbardziej! Wykonana z pasją i dbałością o każdy szczegół, zaopatrzona w dodatki, które nie dość, że idealnie pasują do całego wnętrza to przede wszystkim służą świetnej zabawie!




     I to z czego cieszę się bardzo to JEJ nietuzinkowość i fakt, że ta kuchnia jest taka "nasza"
...a dokładnie Gabrysi :)











Matrioszki, Babuszki strzał w dziesiątkę! Już szukam takich drewnianych :)



        


Kuchnia  i dodatki
   http://www.cottonartwood.com
         

3 komentarze :

  1. jest przepiękna ... aż zachciało mi się takiej dla Mai ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W wersji oryginalnej jest większa ( wyższa ) także idealna też dla starszych dziewczynek:) Wybór kolorów wszystkich dodatków to świetna sprawa, wiesz że taką kuchnię macie tylko Wy:) Poza tym palniki nie muszą być na stałe przymocowane i kuchnia może być toaletką, straganem, czymkolwiek chcecie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna kuchenka:) Ja już nie mogę się doczekać kiedy moja córcia wyrośnie z tych pstrokatych zabawek a radować ją będą wózki, lalki i kuchnie:)

    OdpowiedzUsuń