poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Vespa


Rowerek biegowy, to po kuchni i wózeczku kolejna drewniana "zabawka", która znalazła się na mojej liście rzeczy pożądanych dla Gabrysi. Miał być drewniany, ale przy tym lekki i nie duży. Większość tego typu pojazdów, nie bez przyczyny ma oznaczenia 3+. I nie dlatego, że dzieci nie radzą sobie z jazdą, ale często rowerek jest dla nich za duży i za ciężki. Ja szukałam czegoś na teraz, by nie czekać do lata czy dłużej. Komunikacja nim, miała nie sprawiać problemu 2-letniej, drobnej dziewczynce. Chciałam żeby spełniał podstawowe funkcje rowerka biegowego ( czyli uczyć koordynacji i równowagi ruchowej ), a przy okazji żeby cieszył oko dziewczęcym designem. Poza tym musiało paść też na motor czy skuter:) Wybór nie był wcale taki oczywisty. Wahałam się chwilę, bo wydawało mi się że ten będzie jednak mimo wszystko...za mały! Zdecydowałam się, a moja córka przy pierwszych przymiarkach stwierdziła, że rowerek jest...za duży! I wcale nie miała ochoty nim jeździć! Po jednej czy dwóch próbach, odpuściliśmy nie chcąc Jej do czegokolwiek przymuszać czy tym bardziej na przyszłość zniechęcać. I tak stał sobie, nie ruszany w kącie.
Aż zrobiło się ciepło, na chodnikach pojawiło się mnóstwo dzieci na rowerkach i dziecko samo zachciało wsiąść na swój skuterek. Porusza się na nim całkiem sprawnie, a co najważniejsze nie męczy się i rowerek sprawdza się nawet na dłuższe spacery!

















3 komentarze :

  1. czy moglabys mi podac na jakiej wysokosci jest siedzonko w rowerku (od ziemi). Szukam rowerka dla niskiego 2.5 latka, ten wydaje sie byc ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie mamy drugi poziom wysokości i jest na 33cm..pierwszy chyba na 31 a najwyższy myślę 35..to taki rowerek dla 2-3 latka, ale na pierwsze jazdy idealny! Występuje też w wersji blue:)

    OdpowiedzUsuń